Kolem vizitek se vedou často velké diskuze. Jaké designy jsou vhodné, co je moc a co je považované za originální a je vůbec nutné vizitky stále používat? Pokračujte ve čtení, dozvíte se více.
Vizitková klasika
Vizitka je opravdovou klasikou ve světě marketingové komunikace, ale i business styku vůbec. Vizitkou se nejen představujete, ale dáváte vašemu klientovi jasně najevo, že chcete, aby se vám ozval. Papírová kartička s vaším jménem a kontaktem na vás je klasikou, která však dělá vám i vaší firmě dobré jméno. Dokážete si to jen představit, potkáte se s potencionálním klientem a místo, abyste mu předali vizitku s kontaktem na vás, mu budete diktovat jen tak vaše telefonní číslo. To je celkem neprofesionální
Připomínka
Vizitka je také velmi dobrou připomínkou. Klient si vizitku uloží a po čase na ní může opět narazit a vzpomene si, že pro něj zrovna v daném období můžete být dobrým řešením. Díky vizitce na vás potencionální klient nezapomene hned po schůzce, ale připomenete se mu prostřednictvím vizitky.
Vzhled vizitek
Vzhled vizitek by měl odpovídat filosofii vaší firmy či vašeho podnikání. Ideální je, když její barvy či design nějakým způsobem podtrhují vaše podnikaní. Chybět by na vizitce nemělo jméno a název firmy, kontaktní údaje, stačí telefonní číslo a e-mailová adresa. Mnohdy se na vizitku přidávají nejrůznější obrázky, vzory či logo firmy. Design vizitky si můžete navrhnout sami či se poradit s grafikem, profesionálem, který vám návrh vizitky pomůže doladit vzhledem k vašim požadavkům. Myslete však na to, že méně znamená mnohdy více a přeplácané nevkusně zpracované vizitky nebudou dobrým komunikačním nástrojem. Volte proto profesionální tisk vizitek, který budou tvořit kvalitní image vaší firmy.