Historii bez tabákových výrobků si lze jen těžko představit. Byly u všech světových jednání i revolucí, a dokonce se staly symbolem žen bojujících za emancipaci. Samotná Marilyn Monroe má méně fotografií bez cigaret než s nimi.
Za rovná práva
S geniálním nápadem přišel synovec známého Sigmunda Freuda, Edward L. Bernays, který se specializoval na reklamu. V roce 1929 získal zakázku s úkolem proměnit veřejné mínění ohledně užívání tabákových výrobků ženami. Trh s nimi do té doby rostl, protože vojáci je dostávali zdarma na frontě a zvykli si na ně. Pro ženy se naopak staly společenským tabu. V některých amerických státech dokonce ženy mohly za takový poklesek navštívit vězení.
Módní doplněk
Jejich výrobci už neměli kam růst, a tak potřebovali najít a oslovit nový segment spotřebitelů. Vzpomněli si na ženy. Bernays se proto rozhodl stvořit nový módní trend – najal modelky, kterým dal za úkol provokativně se procházet po New Yorku s propagovanými výrobky v ruce, a přitom je nechal vyfotit.
Díky šikovnému PR o tom příští den vědělo celé město a ten další i zbytek světa. Ze zelených krabiček se stal módní doplněk. Přestože to Bernays původně nezamýšlel, provokace byla mnohými interpretována jako boj žen za vlastní svobodu a nezávislost, a tak vznikla jedna z nejúspěšnějších kampaní v historii.
Ženy znovu určují trend
Ženy v současnosti upouštějí od klasických produktů a volí elektronické alternativy, mezi které patří PULZE. Důvodů je řada:
-
náplně jsou o 94 procent méně škodlivé,
-
uživatel se vyhne žloutnutí zubů a nehtů,
-
žádné nebezpečí popálení
-
absence zápachu oblečení a v místnostech.
Elektronické alternativy, mezi které patří e-cigarety nebo zařízení na zahřívání, nabízí celou řadu náplní a příchutí. PULZE navíc poskytuje i dlouhou výdrž baterie a elegantní design.
Autor: Elena Gottfried