Každý web bez propagace je zcela zbytečný

Dokážete si představit galerii krásných obrazů, která nemá jediného návštěvníka? Taková galerie je zajisté zbytečná, protože by nebyl nikdo, kdy by mohl umění obdivovat. Nebo i představte obchod, kde nikdo nenakupuje. Takový obchod je zajisté také zbytečný. Přesto je na internetu mnoho webových stránek bez návštěvnosti, i takové weby jsou zcela zbytečné. Každý web by se měl propagovat, jinak ztrácí svůj účel. Mezi nejdůležitější propagace patří zejména SEO a PPC.

SEO

Lidé hledají nejčastěji přes klíčová slova, která zadají do vyhledávání. Je důležité, aby byl i váš web snadno k nalezení po zadání vhodných klíčových slov, které lidé hledají. SEO má za úkol, abyste taková slova našli a optimalizovali na ně web tak, aby se zobrazoval na tato slova na předních pozicích, odkud je dobře vidět. Když toho dosáhnete, získáte pravidelnou organickou návštěvnost. Věnovat se online seo není lehké, je třeba upravit obsah webu tak, aby byl pro vyhledávače plně validní a také je potřeba se pravidelně věnovat popularitě webu. To znamená pravidelně rozšiřovat zpětné odkazy na jiných webech přes důležitá klíčová slova. SEO zabere čas, ale přinese výsledky, ze kterých budete dlouhodobě těžit.

PPC

PPC je trochu jiná propagace než SEO. Má okamžitý efekt a platíte u ní za prokliky, tedy za to, že někdo na reklamu klikne a dostane se přes ní na váš web. Zajímá vás, ppc reklamy – jak vypadají? Provozují se přes reklamní systémy vyhledávačů a mají různé podoby, od textové až po obrazovou reklamu, videoreklamu nebo třeba animace. Najdete je ve vyhledávání i v obsahu webů. Dokáží vám zajistit návštěvnost v krátké době. Ideální je věnovat se SEO i PPC naráz. Nejlépe vám s tím pomůže kvalitní marketingová agentura. Vyberte si specialisty, kteří mají letité zkušenosti a prokazatelné reference, naleznete je na ppcprofits.cz.